Live like there's no tomorrow!

Okej sa nu har jag forsokt att skriva denna uppsatts i flera dagar nu och jag har fortfarande bara skrivit en paragraf, kul att den ska vara inlamnad imorgon ocksa!

Hade en lugn dag i skolan idag. vi kollade pa en film, at mexikansk mat och jag sov, Tyvarr sa har 2 prov i morgon=/

Drog hemat direkt efter skolan, sov en liten stund sen sa hamtade Chris och mamma upp mig och vi akte till Paneras for middag. sa gott!

Fick varsta suget att aka och glida lite pa isen!

En tidig morgontraning i 2009.

Nej nu ska jag ta och ringa Alisha sa hon kan hjalpa mig skriva klart min uppsatts sa jag kan fa ga och lagga mig nagon gang.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0