give me thursday!

Nu har jag precis gjort klart mina spanska laxor for helgen, surt att man har laxor dem sista 3 dagarna!

Vi har varit i Maryland nastan hela dagen idag. Kul att traffa Sarah och Emily igen. Jag och bea satt och kollade pa alla pa isen medans mamma tranade sina akare, fick varsta suget for att ga ut och aka igen.
forsokte mig pa en lunch pa Corner's bakery, men jag var redan jattematt, efter det sa tog vi en svang forbi Westfield mall. Hittade 2 linnen och ett par nya solglasogon=)

Vid 4 sa skulle Mami pa husvisning i stafford sa hon lampade oss vid Panera's dar vi fikade en andra gang och sen tog vi en runda pa obligatoriska TjMaxx, dar hittade jag och syster en jattefin svart klanning som vi ko overensom att dela pa, och vi hittade ocksa ett par minimala svarta converse till Lillebror.



Utanfor ishallen

sota syster.

bea's grejjor.=)



walk in closet!!

Ehh.. ja!

Godnatt da, ska sussa nu, ska upp tidigt for skolan imorgon=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0