Hold up, wait a minute

Halla dar borta i sverige=)

I flera veckor nu sa har jag suttit och raknat dagar, men nu sa ar det bara timmar kvar tills syster min ar har hos mig, och det gar inte att ens forsoka beskriva hur mycket jag langtar tills jag och mami star dar pa flygplatsen imorgon och vantar pa att hon ska komma.

Nu till mindre roliga saker- jag har fortfarande 5 dagar kvar i skolan=( och pa ett bittert forsok att gora mat idag sa brande jag mig pa insidan av handleden, har en stor blasa, och skitont gor det. Kanske ska lamna matlagandet till mamma i framtiden, eller vad sager ni?

(Lite suddigt) men sa har klantig ar jag!

Ska forsoka gora klart spanskalaxan nu och sen ga och lagga mig tidigt for en gangs skull

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0