U G L Y =)

Sitter pa rummet med Bea bredvid mig.
Idag sa vaknade vi jattetidigt och pratde en snabbis med Papi och Sus pa skype, vi drog sen in till Stafford dar vi kikade in pa TjMaxx, och sen sa hade vi en jattemysig lunch pa Panera's Uteservering.

Va sa vidrigt varmt na vi val var pa vag hem, sa jag och bea slangde pa oss vara bikinisar och vandrade ner till var lilla sjo och la oss och solade pa bryggan.
hoppade faktiskt i vattnet ocksa, livradda va vi for alla fiskar och alla andra levande varelser i vattnet, men ett snabbt dopp blev det iallafall.

Lite senare akte vi till Cory's Graduation Party, och senare blev det en glass pa Bruster's innan vi drog hemmat igen.




"Vi har det bra, vi har bak i bilen..."

Lasta pa saker i vagnen gjorde vi;)

Bea var superglad over att fa sin efterlangtade Chipotle.


Jag och mamma var lika hungriga.



Jag forsoker mig pa en branna!




@Bruster's

Imorgonbitti aker vi in till MD och shoppar pa Tyson's Corner.

Adios mis amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0