Sommaren 09

Hela dagen har jag forsokt att fa mig sjalv att satta mig ner, ta fram bockerna och borja plugga, men kl ar 20:44 nu och jag har fortfarande inte kommit sa langt.

istallet sa har jag spenderat dagen med att titta pa filmer och kolla igenom bilder fran forra sommaren.
Oh, it brought back many memories!

(OBS! BILDBOMB...)




Syrran och jag borjade tillbringa dem flesta dagarna i Maj vid Curtis pool.


Sen i Juni sa drog Bea till Cali och tranade med Jon!

Medans jag va hemma i VA med Prybils familjen som kom och halsade pa=)

Victoria och Jag pa Panera's

Jag och Vanessa badade fran morgon till kvall.

Efter det sa akte jag vidare till San Diego...

... och dar sa vantade Bea och Lina.

Vi... öhh tranade stenhart varje dag... typ.







ehh.. ja!


Massagekvallarna.


Trana med Sasha Cohen i Lake Arrowhead fick vi ocksa chansen att gora.

Efter Californien sa akte jag till Hershey park med Erika.

Dar sa vagade vi oss pa den har. Vi stog i ko i 2 timmar, och det tog 57 sekunder att aka den.
Va det vart det? HELL YES!

Efter Hershey akte vi direkt upp till good old Lake Placid.
Dar traffade jag massa gamla goa vanner.

Oversikt over LP

Jag hoppas verkligen att sommaren 10 kommer vara minst lika bra.

Godnatt=)


Kommentarer
Namn: Bea

sommaren 2010 kommer va GRYYYYM! Virginia beach när jag kommer, shopping, solning, woodland pool, panera luncha! LÄNGTAR!

2010-06-07 @ 08:26:39
URL: http://beaa.blogg.se/
Namn: Felicia

Absolut! Nicole ska dra ner dit (VA beach) over en helg och hon undrar om du och jag vill hanga med?

NY va ocksa?

i love you sister

2010-06-07 @ 21:34:45
URL: http://feliciaaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0