Antligen sommarlov!

Hej, nu har det varit ett tag sen jag bloggade sist.
Dem senaste dagarna har varit kaos. Hade massa problem och drama i mandags sen sa har jag varit tvungen att plugga som en tok i 2 natter.

Hade sista dagen i skolan idag, kanndes helt sjukt, det har aret har verkligen gatt forbi jattesnabbt!

I formiddags nar jag kom hem sa lag syster fortfarande i sangen, haret i en ruffsig toffs och i PJ's med datoren och chirre. Sag sa himla skont ut sa jag slangde pa mig mjukisar och gick och la mig bredvid henne och vi kollade pa ytterligare ett avsnitt av OTH och sen pa PLL.

Mammsen kom hem och vi akte in till Stafford, jag fick med mig ett jattesnyggt linne hem. Vi at pa 5guys och sen sa drog vi hemmat.

Sen sa bestammde vi oss for att stada varat rum, jag kan saga att det verkligen behovdes!
Ser iallafall jattefint ut nu, men vi far se hur lange det racker.


Innan stafford trippen.

..hej;)

Innan...

Efter!
Visst har vi varit duktiga? ;)

Hhaha nu ska jag och syster kola klart pa ett avsnitt av The Hills och sen sooova.

kram


Kommentarer
Namn: Louise

Det kan man kalla stökigt, men det blev riktigt fräscht när det var städat! :)

2010-06-17 @ 20:56:04
URL: http://denperfektaresan.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0