SWEDEN 09-10

Heej allihopa, har inte bloggat på ett tag nu men har haft väldigt mycket saker för mig här borta i Sverige. Ja, sist jag skrev så befann jag mig i USA men i söndags tog jag planet över till svedala. Jag har det jätte bra här och det känns bra att vara på hemmaplan igen. Tänkte skriva och berätta lite vad jag har gjort dom senaste dagarna.
Måndags
På arlanda. Pappa och Bea satt och väntade på mig vid ett cafe och jag kom springandes (jätte trött efter en lång flight, men glad). Kändes overkligt att se pappa igen :)
Vi åkte till ladan och hämtade kryckor åt mig. Tog en rundtur i älta också.
När vi kom hem åt vi kina mat sen kom farmor och farfar förbi en sväng och hälsade. På kvällen åkte vi till familjen Thulin och firade Amanda som fyllde 5 år.
Tisdagen
Pappa och jag åkte in till stan ganska tidigt, vi fikade, åt lunch och shoppade. Hade det super mysigt! På kvällen tog vi det bara lugnt eftersom jag var rätt trött.
Onsdagen

Jag och Bea tog en promenad på morgonen ner till bussen eftersom båda skulle iväg. Jag skulle in och träffa tussen och Bea skulle till sin polare.
Det var hur kul som helst att träffa Paulina igen, kan inte fatta att det har gått 2 år sen vi sågs. Skönt att träffas igen! Vi tog en fika på Waynes coffee och sen tog vi en tripp till älta ishall för att hälsa på dom gamla tränings kompisarna.
Sophie och Freddie på bussen från Älta. Saknat er <3
Bea kom in till Lasomes för en liten tjejmiddag. Det var huuuur mysigt som helst, freddie hade lagat god mat och vi snackade om allt mellan himmel och jord. Älskar er allihopa! <3
Torsdagen(nyår)

Jag softade i stort sett hela dagen. Familjen thulin kom förbi på morgonen och även Kina, vi käkade kalkon middag tillsammans och sen på kvällen kom Paulina hem till oss. Vid 12-slaget gick vi på en mysig promenad och såg på alla fina fyverkerier.
de va halt:P
Fredagen

När Bea kom hem så hade hon Lina med sig och dom två stormade in och väckte oss runt 3 tiden. Kul å se henne också även fast de inte var så jätteeeeeee länge sen ;) Sen kom Helen och hämtade Lina, kul att träffa henne.
Bea visade upp resultatet efter nyårs bravaderna. Hon hade lyckats att få en smällare i benet(igen). På bilden syns det inte så bra, men just nu är hennes ben LILA...bokstavligen!
Lördag

På förmiddagen åkte vi till kussarna i uppsala. Marie och Evelina på bilden :)
Vi kollade in deras nya lägenhet, jätte fin var den!
En soffa full med kusiner <3
Efter det åkte vi och kollade in Evelinas nya lägenhet. Den var huuur fin som helst och jag måste erkänna att jag blev lite avundsjuk :)
Söndag

Jag fick skjuts till Dettner på morgonen av Papi. Vi åkte in till stan och kollade på 2012 och tog en fika. Jätte mysigt var det och vi catchade upp efter åren som gått. Jag sov hos henne, mys ! <3
Måndag
Dettner och jag åkte in till forum där jag hittade ett par snygga jeans, gjorde ett kap dära =) Sen drog Dettner till träningen och jag åkte hem.
Bea hade gjort planer för kvällen så vi drog till handen, köpte cola och åkte hem till Bea2 där flisan och laura befann sig. Vi hade myskväll framför paradise hotel!! Första gången jag träffade hennes weirda polare.
Bea och Bea gav Felicia(inte jag) massage...
medans jag gottade mig i alladin asken...mums!
Allt för nu..vi hörs!


Kommentarer
Namn: Nina

Ser på din blogg att det är mycket du skall hinna med när du är hemma i Svedala. Du blir inte sugen på att stanna ? När åker du hem ? Forsätt att skriva om livet i USA så jag vet om du hittar någon annan sport.

2010-01-05 @ 08:04:32

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0