Long time, no see

Ligger i mina skona stora sang och tittar pa 3:e sasongen av One Tree Hill och dricker O'boy.
Ja, jag har inte velat blogga sen jag kom hem fran Sverige, Det kandes verkligen surt att aka darifran igen,  dem tva veckorna som jag spenderade med mina nara och kara var dem basta i mitt liv men tva veckor ger helt enkelt inte igen for tva ar.
Tiden gick alldeles for fort och helt plotsligt sa befann jag mig pa Arlanda flygplats igen, trott och tarogd.


Pa mandag borjar jag skolan igen, ska bli skont pa ett satt, men jag ska njuta av den veckan som jag har kvar.
Ska forbi min lakare nan gang denna vecka for att gora ett ultraljud pa mina ben och sen forhoppningsvis nagon gang denna manad sa bar det av till operationsbordet, vill bara fa det har overstokat med.









Kommentarer
Namn: Farmor

Älskade gumman, tiden går fort och snart är det sommar!

2010-01-18 @ 09:42:05
Namn: Freddie

det va alldeles för kort visit.. men jag är glad att jag fick pussa å krama dig lite iaf, har saknat dig sååå! =(

fin du är i den nya hårfärgen btw!

♥I LOVE YOU♥

2010-01-18 @ 12:46:07
URL: http://freddisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0