skit dag

jag har haft ont i hoften nu i flera ar men forra veckan sa borjade den bli varre sa imorse sa drog jag och mamma till en ortoped, dem tog rontgen och massa skit och tydligen sa ar mitt hoftben inte helt och hallet inne i den dar littla kulan i hoften, vilket kan vara riktigt farligt och eftersom det ar mitt landningsben sa jag lagger massa vikt pa det sa har det blivit varre, pa Mandag sa ska jag ta en MRI. Om det gar att fixa sa kanske jag behover en operation eller sa maste jag sluta med konstakningen D=
sen sa hande det massa annat skit idag, jag menar allvarligt kan min dag ha blivit mycket varre?

nej nu sa ska jag sluta klaga och ga ner och halla mami sallskap,dricka julmust och kolla pa Ghost Whisperer.

Godnatt folket.


gammal bild fran morgontraning i Alta


Kommentarer
Namn: paulina

stackare.. hoppas att det blir så bra som möjligt!

jag saknar dig!

2009-11-01 @ 21:08:20

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0