im a straight A student with a couple of B's=)

jag som sa att jag skulle vara duktig och uppdatrera, vi sag ju hur det gick, aja NYTT forsokt denna vecka.

forra veckan sa var jag och nagra andra fran Washington FSC pa en "bankett"? for michael weiss foundation, massa kanda amerikanska konstakare dar b.l.a Michael weiss, Brian Boitano, yuka sato(fran japan) och massa andra. den kvallen var helt underbar.

mandag forra veckan sa skadade jag mitt kna pa isen, akte till rontgen, som tur var sa hade jag inte slitit av korsbandet utan bara tanjt ut det rejalt. pheew trodde att jag skulle missa regionals som ar pa lordag!
icke sa nicke,det ar bara att tejpa knat hart nar jag sa pa isen sa ar jag i full fart =)
alskar verkligen att vara pa isen just nu, omgivningen ar underbar,det gar jattebra for mig och jag alskar alla dar!
ahah stackars Steph, hon gick rakt in i glas dorren idag LOL!


nar jag hade lektion med Roman harom dagen sa fick han for sig  att gora 3lutz-3toeloop-2ogel?! saklart sa landade han den! haha sa hor man att Tatyana skriker- Roman, ur craazyy think about ur son! ahahah

hela helgen sa var jag i Cabin John och kollade pa non-qualifying Regionals(DM), sag nagra tjejer som var minimala gora dubbel- dubbel kombination.?! dom var typ 7 ar gamla! haha sa soota!!
nasta vecka sa ar det min tur:S
jag och tida(paulina) tavlar intermediate Ladies, vi ar 95 akare som tavlar mot varandra och FYRA gar vidare till SM!?!?  jihoo, jag och tida ska vara i top 2 ellerhur:p wish us luck!
Graham och Jonathan ar i Novice? Katrina i juvenile och Alex i senior ladies!

jaa vad annars har hant? teamakningen gar bra, har sjukt kul med alla i teamet, speciellt Christine,Rachel,Tida,Kara och Ashley=](hey now im a straight A student with a couple of B's!- Tida) ily!!!
varan forsta tavling for sasongen ar i West Virginia i Nov. ska bli jattekul!

skolan gar bra borjade online nu den har veckan och jag alskar det!!
ska ga pa libertys har Homecoming den 17de AHHHH ska bli sa j*vla kul att se alla igen
speciellt Tanner och Amanda

nu sa vantar kudden pa mig, ska upp for traning i morgon bitti!

nighters!



Kommentarer
Namn: Bea

BILDEN FLISAN!!!

2009-10-11 @ 21:43:58
URL: http://beaa.blogg.se/
Namn: sofie

hur gick det på regionals?? har du börjat åka team åxå??

2009-10-12 @ 22:55:08
Namn: sofie

hur gick regionals?? har du börjat åka team åxå??

2009-10-12 @ 22:56:22
Namn: Felicia

Sofie: regionals gick at helvete, ramlade pa 1sta kombinationen och satte i handen pa en annan, kom 15.. men aja jag har inte tavlaat pa 14 manader sa jag vet inte direkt vad jag forvantade mig:p



Japp jag har borjat med teamakning 2 ggr i veckan nu, tycker det ar jattekul



kram<3

2009-10-13 @ 03:19:52
URL: http://feliciaaslife.blogg.se/
Namn: sofie

okej va synd!! a jag förstår det om det var så länge sedan du tävla :)



kul med team, det verkar spännande. vad heter teamet? hur länge har du åkt?

2009-10-14 @ 23:30:06
Namn: Bea

BLOGGAAAAAA

2009-10-17 @ 20:22:24
URL: http://beaa.blogg.se/
Namn: Felicia

ORKAR INTEEE

2009-10-22 @ 01:00:39
URL: http://feliciaaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0