hej igen

ja da var det ett tag sen.
I tisdags sa hade jag mitt lakar besok for min hoft, innan jag fick MRIn sa sprutade dem in vatska i min hoft, fy sjutton vad det gjorde ont, bedovningen branndes i hela benet men sjalva sprutan kande jag kanppt av, jag kunde dock kanna nalen skrapa mot mitt hoftben, inte skont!
nar jag val kom in till MRIn sa var klockan redan 12 och jag var sa trott sa jag somnade liggandes nar i den dara tunneln, hah vi hade suttit dar pa sjukhuset sen klockan 7 pa morgonen, inte undra pa att jag var trott.
vi far reda pa vad som igentligen ar fel pa min hoft pa fredag da jag ska till min ortoped, och innan dess sa far jag inte trana, eller rattare sagt kan inte trana, jag har sa otroligt ont i min hoft just nu, mamma skrattar varje gang hon ser mig for jag gar som en anka=(

nej nu sa ska jag sluta klaga hah

idag sa har jag hunnit med att
•ata en hel kartong med glass(valdigt gott)
•titta pa 8 avsnitt av Glee, 1 avsnitt av 90210, 1 av NCIS och ytterligare ett av NCIS:Los angeles. =)
•sova i 2 timmar
•gora en hel manads av Spanska(ja, jag ar valdigt stolt)
•.. ja det var nog allt...


japp detta ar jag just nu, men ni maste halla med om att den ar ganska sot va^_^

jag fick ocksa ett samtal fran tatyana, mina nya grillor har kommit, dem ska jag prova imorgon, jihuuu!!



usch klockan ar redan halv fyra pa morgonen, det ar nog dags att jag tar och sover nu.
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0