i should've never let it get so personal

home sweeeeet home.
nu ar jag hemma igen.
i fredags vid 2 sa akte vi upp Till Maryland med varan Camper, nar vi antligen kom dit sa satte vi oss vid KimKims Camper och at pizza, dar satt vi hela natten och snackade, kim berattade helt sjuka historier om nar hon var en veterinar assistant i Canada hahaha
 jag ,chase och Chancellor gick in och spelade wii vid 10 och sen sa slocknade vi haha.
igar sa vaknade jag vid 9 och Fran serverade Chocolate chip pancakes mumm! vid 10 sa drog vi oss ivag for att kolla pa Airshowen, fanns massa olika saker dar, Presidentens egna flygplan och sanna saker, det var ocksa en flyg uppvisning, skitcoolt var det, en helikopter akte uppochner och gjorde massa loops i luften.
jag forsokte vinna en tshirt vid marine standet med jag fick bara en vattenflaska med texten"pain is just weakness leaving your body", haha jag vann oxa en tshirt vid ARMY standet vilket pissed joel off haha, han vagrade kora hem mig pga att jag hade den pa mig,
Joel:hey you're not gonna wear THAT the rest of the day are you?
jag:haha of course, why is it bothering you?
joel:yes! well just dont walk next to me, i dont wanna be ashamed, i mean ARMY? im a MARINE!!!
ahahah det var skitkul
nar vi kom tillbaks till varan camping site sa var Brad och company dar, hoesan hade redan borjat laga mat, she is an AMAZZING cook!
efter maten sa spelade vi wii med Joseph och Josh och sen sa spelade jag,stoffe,hiten, och josh  Biljard i ett litet klubb hus lite langre bort, jag var inte spec. duktig lol
helt plotsligt sa borjade det blixtra och osregna, hah vi bestamde oss att springa tillbaks till vara campers, bad choice!
haha det var skitmorkt och jatteblott och lerigt  sa jag kunde inte se vart jag sprang, jag sprang in i massa olika campers och i massa vattenpolar, efter ett tag sa hittade vi tillbaks till varan camper, men da var jag dyngsur och jattelerig!
jag bytte om och sen sa spelade vi Wii tennis i flera timmar.
vaknade i morse vid 9 med varldens huvvudvark, jag slog i huvvet i taket flera ggr i natt, ouch!!
min helg har varit helt super kul!

min sjukt snygga troja



hoppas att ni har haft en bra helg!

XOXO

btw. jag fyller ar om TVA DAGAR! WOOHOOOOOOOOO

Kommentarer
Namn: Felicia

Sophie har massor av gamla bilder själv har jag tyvär inga.. Puss på dig :D

2009-05-18 @ 08:14:40
URL: http://feliciadettner.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0