pentagon fashion mall

hejjj!
har precis gjort chores med syster och nu sa ska jag snart hoppa in i duschen.
vaknande kl 6 i morse och gjorde i ordning mig for skolan, kande mig skitkass sa jag tog tempen och jag hade 39ºC feber. gick och la mig igen och sen sa vackte mamma mig och bea vid 8:15 och sa att vi skulle folja med henne till tandlakaren for efter det sa skulle jag till lakaren.
nar vi kom fram till crystal City sa bestamde vi oss for att aka till pentagon city fashion mall for att spendera alla mina pengar som jag fick i fodelsedags present medans mamma satt hos tandlakaren.

det var sjukt mycket folk dar men dem forsvann efter ett tag, forst sa gick vi in pa VS och dar sa kopte jag ett par gul/vita sov shorts fran PINK, det var summer sale i varenda butik sa vi shoppade forfullt, glomde t.o.m bort hur daligt jag madde haha.
 gick forbi Aeropostale och dar sa hittade jag ett ursot bikini som jag kopte, bea kopte ocksa en bikini och en klanning.
vi drog vidare till Hollister dar jag hade ett $50 presentkort  sa dar kopte jag ett par rosa/aprikosfargade flipflopp, ett korall/rosa fargat linne, ett vitt spetslinne och ett par slitna jeans shorts, var mycket glad nar vi vandrade ut ur butiken.
stoppade forbi Auntie Anne's for cinnamon prezels, ett maste nar man ar och shoppar i Pentagon.
mamma hamtade oss vid 1med varsta tandvarken stackars mamma =/ iaf.vi drog tillbaks till stafford for min lakar tid, det gick valdigt snabbt, satt i vantrummet i ca 5 min. innan jag blev inropad, val dar inne sa konstaterade doktorn att jag hade nan bakteria och att insidan av mina oron ar jatteroda, Naajs liksom, su nu sa maste jag ata 3 olika mediciner... BLAAA

Kom hem, hamtade upp grabbarna och vi drog till cicis for middag, blev dock bara en sallad for mig.



Kopte ocksa perfect strap! its a lifesaver

fore

efter=]

baksidan av mina sov shorts ;)

mina klader fran Hollister och min bikini fran Aero..

XOXO


Kommentarer
Namn: issa

Hej Gumman, jag vet inte ännu, får se, uppdaterar när de börjar närma sig..

Hoppas allt är bra over there =)

Pussokram

2009-05-29 @ 16:07:34
URL: http://typissas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0