Cinco de Mayo

har haft en hyfsat bra dag, tills nan bestamde sig for att forstora den for mig, du tanker alltid bara pa dig sjalv, alltid DU! vafan GROW UP!
iaf. hade lakars tid imorse och min astma har tydligen kommit tillbaka, blandat med nagot virus som jag har fatt, sa dar har du det- severe asthma and a virus= 3 olika javla mediciner!!
efter doktorn sa akte jag hem och sen dess sa har jag uderhallit mig sjalv med att titta pa massa filmer                   ( spiderman stoffe! ahah) och txtat med min underbara Amanda som ocksa ar hemma sjuk idag..
ajuste det ar ju Cinco de mayo idag, har ingen aning om vad det innebar men men! ahahha

puss pa er!

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0