one year goes by so quickly...

ligger i sangen och ska sova nu,
internet har strulat as mkt idag men antligen sa funkar det, aven fast det ar jatte segt.
min dag har varit helt okej, hade idrott som forsta lektion och jag, Lindsay och Kaitlin hade glomt klader sa vo fick ga istallet for att springa, holl pa att frysa rumpan av mig, det var sa himla kallt.
spanskan var sjukt rolig idag, tror seriost inte att jag har skrattat sa mkt som jag gjorde idag, K och C cracks me up! luv 'em both so much!
sen i matten sa hade vi SOL practice test, men bade jag och Amanda blev klara efter 5 minuter sa vi satt ute i korridoren och snackade om allt mellan himmel och jord.
blev ingen traning idag eftersom trafiken var sjuk! akte istallet till Cicis med LT och sen sa handlade vi pa Giant, woohoo vi kopte min tarta for imorgon, ahha den ar sjukt snygg!!!
efter det sa akte vi hem och sen dess sa har jag legat i sangen och last in touch och US weekly.
satt och tankte idag pa hur snabbt ett ar gar, for 1 ar sen sa var allt sa annorlunda, sa mycket hander pa 365 dagar, man forlorar sa manga saker man aldrig trott skulle forsvinna, man skapar nya minnen, minnen som ar varda guld.
aja nog med deprimerade ord fran mig!!

god natt.

XOXO

Kommentarer
Namn: Felicia

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAE HONEY :D

HOPPAS DU FÅR EN UNDEBAR DAG, KOMMER DU IHÅG VAD VI GJORDE FÖR TVÅ ÅR SEN PÅ DIN DAG? DET GÖR JAG OCH JAG KOMMER ALDRIG ATT GLÖMMA.



ÄLSKAR DIG / FELICIA

2009-05-19 @ 20:24:15
URL: http://feliciadettner.devote.se
Namn: Charlotte

Grattis på födelsedagen!!:D Kram

2009-05-19 @ 21:43:36

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0