OMG, jordan we're needless!

har nyss kommit ut ur duschen och nu sa sitter jag och smsar med syster,kenz,Jordan , amanda och Sami .
too many people to keep track of!
iaf, hade geografi prov idag, avan fast det var oppen bok sa var det skitsvart!, fanns typ inga svar i boken, sa irriterande!
hade en vikarie i spanska, hah vi gjorde typ ingenting, bara satt dar och snackade, kom in pa ett ganska annorlunda amne med C och K hhah, och jag som vanligt la varldens dummaste kommentar, hahah
pa vag till traningen sa hamtade vi upp jordan och samtliga, traninge gick jattebra idag, ramlade dock rakt pa armbagen pa en dubbel dubbel combination och nu har jag jatteont=/
fick min catsuit idag, woohoo antligen, hoppas bara att den passar!
pa vagen hem fran traningen sa var bade jag och Jordan sa trotta sa vi satt och asgarva at ingenting, eller jo  Cami satt med en javla ballong dar bak i bilen och blaste upp den heeeeela tiden, ville bara ta en nal och spracka den, haha jordan blev sa irriterad!

aja nu sa ska jag nanna, ska upp tidigt imorgon,ska ta med mango och jordgubbar till skolan for jag och Shelby haller pa med ett project i home ec. sa vi maste gora en smoothie med ett recept fran madagascar, ruuuligt varre.
godnatt

XOXO 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0