now how can you steal something you already have?!

nu nar jag har atit, badat och krypit in i min pyjamas sa tankte jag bara saga hej!
imorse sa hade jag morgon traning i Dale City, efter det sa akte jag hem och tog en nap, vid elva sa akte jag och mamma in till Stafford for att jag skulle ta sprutor, usch!
var inte sa illa, men jag har lite ont i armen, lol
det blev Cici's till lunch, och sen sa akte vi in till Dale City igen for traning.
guud, det gick sa himla bra idag, kande mig som varsat hopp rakan haha,
akte forbi ikea pa vagen hem och kopte tva sma glas lampor i gront och rosa till mitt rum, love 'em!

Ajuste, joel ar pa Business trip i san diego just nu, Jealous Much!! han ska ata middag pa Coyotes med Jill och bea ngn dag i veckan. TAKE ME THERE!

just nu sa sitter jag och snackar med Kenz och Sami, men ska forsoka avsluta varan mycket konversation och krypa ner i sangen och sluta ogonen.


see you in my dreams

XOXO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0