im so sick and tired of you constantly trying to ruin my life!

tankte bara borja med att saga 
grattis pa 14-arsdagen  till JORDAN!!! woohoo om 6 dagar sa ar det min tur!

sitter har och forsoker gora matte laxor samtidigt som jag tittar pa utrostningen av American Idol, det gar inge vidare.
imorse sa tranade jag 1 timma i dale city , traningen gick superbra!
efter det sa akte vi till Dr Carol for att kolla upp pa mina sprutor som jag tog haromdagen, efter det sa drog jag till skolan, allt var bra tills spanskan, gaah i swear to god, i was so pissed!
kan inte fatta hur EN enda person kan fa en att ma sa daligt, eller jag madde inte daligt jag blev bara extremt sur och arg, efter det sa hade jag matte och Jason och eric gjorde det inte mkt battre, usch jag hade en usel dag, fast Gabby gjorde den mkt battre i slutet av dagen, i love you<33
hade varldens migran nar vi kom till Dale City sa mamma lat mig sova i bilen, traffade min sommerska ocksa och hon hade med sig min catsuit som jag provade pa, it was perfect! kommer fa den pa mandag! woohoo
pa vagen hem sa akte vi forbi Kohls och Target pa jakt efter ett Hot pink overkast till min sang, ingen lycka, ska prova pa Ross och walmart i morgon.
gick ut och sprang for att fa av mig ilskan nar jag kom hem..

hoppas ni har haft en mkt battre dag an mig.
nu sa ska jag nanna kudden

just a couple of more days until i see you bigsis<33
XOXO

Ajuste, den 15 juni sa kommer vanessa hit med sin familj JIPPIE!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0