Felicia Cribb?! Hmm nooo i dont think so!!

sorry hann inte blogga igar, vaknade sent och sen sa stadade vi upp efter festen och sen sa akte vi till traningen, efter det sa blev det poolparty hos KimKim och fran. kul kul, fick dock typ 30 myggbett, skojjar inte har typ 10 st pa benen och armarna, 15 pa magen och ryggen och sen massa pa halsen och pannan=/ INTE KUL!

blev upphamtad fran skolan vid 11 och jag akte till manassas for att ta sprutor, efter det sa akte vi till stafford for att hamta upp Jordan! haha guud man kan inte sluta skratta nar man ar med henne, madde dock skitdaligt nar vi kom till Dale city, Hade feber och hostade sa jag fick ont i lungorna, sa jag sov i bilen i stallet.

ska ga och lagga mig nu, jag mar sa himla daligt, ugh far se om jag gar till skolan imorgon, HATAR ASTMA!! GRRR
Godnatt

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0