bildbomb fran idag

nej men tjeeenare!
har haft en underbar dag i sooolen, fick tom lite farg! woohoo haller pa att komma ikapp med bea dar va;)
mamma korde mig och syster till poolen idag vid 12 och dar stannade vi i 4 timmar, var sa forbaskat varmt 30 grader och humid!
nar vi kom hem sa at vi korv med brod och sen sa gjorde vi chores, efter det sa var vi pa jakt i kallaren efter dem himla sierra misten som nagon hade gomt i ett horn bakom ett bord! tag 20 minuter for oss att hitta dem, haha.
kollade ocksa pa 17 againg, alskade den filmen!
nej nu sa maste jag kila, bea och jag ska kolla pa Obsessed med beyonce och sen sa ska jag nanna, haha  mina ogon gar redan i kors:p




my sistaah

<3

vi lekte i badrummet oxa;0

isnt she beautiful =] haha


Hmm.. hur tankte jag nu da?



ttyl

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0