A night in paris

hann inte upp datera i torsdags for jag kom hem fran Maryland forens 1 pa natten och jag var tvungen att gora laxor och sen duscha sa jag kom i sang kl 2.
Igar (fredag) sa var det Science SOL's vilket gick bra, och sen sa akte jag, T och S med A hem, dar sa gjorde vi i ordning oss for 8th grade Formal(bal)=)
fick lana Amandas systers megans klanning,en ljus rosa halterneck, it was gorgeous!
vid 5:30 sa motte vi upp Kayla,Hayley,Gabby och Jayme.
kvallen var helt sjukt underbar, har inte haft sa roligt pa aratal, aven fast mina fotter gjorde ASONT i slutet pa kvallen!
vid 11 sa blev vi upphamtade av Megan och vi korde direkt till Blooms och kopte massa gott och hyrde filmer(Quarantine,Bedtime stories och Saw), hahah vi traffade Shanice dar inne och Sam, Tanya,Amanda, jag och Shanice(med sin brutna fot)borjade dansa i en matgang till Cupid shuffle! hahah det var hilarious.
my night was Unforgettable! det som var annu battre var att C inte var dar for att forstora min kvall! LUCKY ME!

efter att vi sag Quarantine(en helt SJUK film) sa var vi alla 4 sa himla radda HAHA sa vi satte pa Bolt, men den var sa trakig sa bade jag och T somnade i sami's kna.lol

mamma hamtade upp mig vid 3 och da sa akte vi till Tj Maxx och kopte ett nytt overkast till mitt rum, och sen sa tog vi en smoothie pa TS.
anda sen jag kom hem, vilket var 3 timmar sen sa har jag stadat mitt, rum det behovdes verkligen!!

G2g.
XOXO

P.S bara 10 dagar kvar tills min fodelsedag=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0