19 maj 2009- MY BIRTHDAYYY-

hola mis amigos!
kom precis hem fran Kobe's, mmm, at sa mkt sa jag rullade ut darifran,

jag blev vackt imorse vid 6 av mamma och joel som sjong "happy bday to you"med ett stort paket i handen, i den sa lag en mobil! woohoo!
at en liten bit tarta till frukost och sen sa gav jag mig av till skolan, dar sa hade jag prov i 3 timmar och sen sa sprang vi 1 mil pa idrotten, ugh, fick en astma attack efter halva tiden!
nar mamma hamtade mig sa kunde jag knappt andas, idiot som jag ar ,hade glomt min astma sak hemma!
iaf, pa traningen sa hjalpte jag till med att fixa till LT's nya program, och sen sa akte vi till Stafford for middag.
fick $50 presentkort till Hollister fran Jordan och Taylor, och ett svart traningslinne fran Underarmor fran familjen.
pratade med papi i telen oxa, skoont att fa hora hans rost, fick pengar av honom ocksa och sen nar jag kom hem sa vantade ett kort till mig fran M&J med $20 i!
Amamda hade glomt sin present till mig hemma sa hon var skit besviken pa sig sjalv haha, sot unge!
Nej nu sa ska jag ner och ata lite tarta!! MUMS! its delicious!

puss&kram


tog en liiiiten bit imorse...

custom made=]

sooo many cards, new cell, and UA tanktop!
sa bea nu fick du se alla bilder, nojd nu?! haha

XOXO

Kommentarer
Namn: Bea

haha NU är jag nöjd...nu saknas bara prom bilderna



2009-05-20 @ 03:53:53
URL: http://beaa.blogg.se/
Namn: Felicia

haha men dem kan jag inte gora ngt at, amanda masste gora kopior! ahha jag ska vara pa henne!

2009-05-20 @ 04:13:05
URL: http://feliciaaslife.blogg.se/
Namn: vanessa

Grattis Gumman <33

2009-05-20 @ 23:33:10
Namn: Felicia

tack=]

2009-05-21 @ 01:48:44
URL: http://feliciaaslife.blogg.se/
Namn: josefin

2009-05-21 @ 14:11:09
Namn: Anonym

grattis FELLIE<333333

2009-05-21 @ 14:12:31

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0