systarna Blom ar lika klumpiga

japp dar har vi det konstaterat, vi ar bada lika klumpiga.
det var efter pausen idag pa eftermiddags traningen som syster skulle gora sin stegsekvens med overdriven emotion som hon fick in skenan i foten, fraga mig inte hur men pa ngt satt sa sa lyckades hon, sa nu har hon ett djupt jack under knolen...

annars sa gick traningen jattebra, stog 2lutz i langa och dubbelogel i korta, YAY nu kan jag hoppa alla dubbla igen efter att jag brot armen, Im ready to go to Cali:p

imorgon sa ska jag in till D.C. pa morgone for att gora fingeravtryck och sant sa jag kommer komma sen ttill skolan, sa jag slipper provet i NO.
ska Till Baja Fresh med Lil T , Cribb och company, maste ocksa kopa ny bikini innan jag akter till San Diego.



gjorde naglar igarkvall, ser battre ut IRL


See yah<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0