suckish day!

....... min kropp ar helt slut, vette fan vad jag har gjort idag som har gjort mig sa trott men guud mina ben vagrar rora sig.

mamma vackte mig vid 6 imorse och vi far ivag till min sjukgymnast, guud vad bra nyheter jag fick:) hon tyckte att min rorelse i armen var sa bra att jag kommer bara behova komma tbx dit 1 eller 2 ggr till YIPPIEEE, sa dit ska jag igen pa tisdag och kanske torsdag.
efter det sa blev det frulle pa WaWa och sen sa korde mamma mig till skolan, eftersom jag har vart borta hela veckan fran skolan sa har jag jattemkt att ta igen...=/  hela dagen gick i slowmo, tog bussen hem och gick upp min langa uppfart i sporegnet och 10 grader, ughh KALLT!!
satt i tre timmar och bara gjorde laxor och pluggade och sen sa matade jag och syster hastarna och sen sa blev det ett 1½ hr lagt bad medans familjen kollade pa American Idol. och sen dess sa har jag legat i sangen och lyssnat pa miley cyrus nya lat "the climb" och leona lewis.


det var min dag och typ det anda positiva som hande var att jag kommer fa kunna aka till Cali nasta lordag!!!!!!

nej nu sa ska jag sova, ska upp tidigt imorgon for att trana=)



see yah<33


Kommentarer
Namn: paulina

toppen att det är så bra med armen :D:D:D

saaknar dig gumman! komtillbaka :(((((

2009-03-28 @ 00:41:36
URL: http://iipren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0