Sno storm och ANTM marathon:D

vaknade vid 10 i morse, hade ingen skola eftersom det har varit snostorm hela natten och nu ligger det typ 10 cm sno pa marken, men i helgen sa kommer det bli upp till 22 grader ute!! haha helt sjukt
 igar sa tranade jag for forsta gangen pa 5 veckor, guud vad jag var nervos men asglad att vara pa isen igen, gjorde alla piruetter och enkel hopp plus axel:D yay, vet int eom  jag hanger med till traningen idag eftersom det kommer vara proppfullt pa isen , hehe
kokade oxa mitt agg i gar kvall, har ett projekt i skolan vilket innebar att jag ska ta hand om ett AGG i en vecka som om det var min BEBIS hahahshahahahhahah, sa nu ligger det i sin lilla sang i kylskapet:P
nej, nu sa ska jag koncentrera mig pa ANTM

AHAH
SEE YAH<33

Kommentarer
Namn: paulina

haha, vilken rolig uppgift :D:D:D



saknar & älskar dig gumman!!<333

2009-03-02 @ 20:51:34
URL: http://iipren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0