painting for the homeless

ligger i sangen med popcorn och syster och lyssnar pa miley's the climb.ska snart sova for jag ska upp tidigt for lakarbesok, tror jag iaf:D
eftersom min bildlarare fragade mig,amanda,och tanya att folja med henne idag for att male en lokal for dem hemlosa lite roligt sa var min dag har varit hur slapp som helst, kom till skolan motte upp med Mrs H, josh, tanya och amanda och vi akte over till en lokal nara Bloom's med principal Parker.
Dar sa motte vi upp Mr Champion och han visade oss vart vi skulle mala. v borjade skissa pa vaggen, eftersom temat var Noas ark sa malade vi exotiska djur som elefanter och sant, ca en timma senare sa kom 24 elever fran Fauquier High for att hjalpa oss:D
blev klara pa ngra timmar och det blev skitbra.....tror jag HAHA
blev Dominos pizza till lunch, Mums!
Var rektor hamtade oss vid 13:45 och vi slutar 14:15 i skolan sa vi hade bara en halvtimma skola:p heheh NAJS!
Mami hamatde mig och vi akte till CiCi's PIZZA, at dock inte men en browni akte i :p

kom hem och det var sa himla varmt ute(25grader) sa jag och sis tog nagra foton nere vid vattnet.

nej usch nu sitter bea har bredvid mig och sjunger pa nan  miffo lat ahah JUST HAVE 2 SHUT HER UP!!
AJUSTE, bea pratade med julie tidigare och hon tranar med den franska varldsteamet den har veckan , hon tranade med BRIAN JOUBERT idag , GAAAAAH guud vad jag ar sur, jag vill juh oxa vara dar nu! Bad timing or what?!

Varan underbara malning! Whatcha think:p

Amanda och nan gubbe i bakrunden

:)


thats how upset i am about BJ!!!

See yah<33


Kommentarer
Namn: paulina

dom sa att dom fick se om vi hade tid eller nått :) hahah. men jag tror inte att dom riktigt fattade vd jag menade, bara att jag var dum i huvudet eller nått:P hahaha

ÄLSKAR DIIG GUMMAN! <3

2009-03-20 @ 00:00:09
URL: http://iipren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0