seriously?!

sitter pa mitt rum med bea och lyssnar pa musik, har skittrakigt, ska nog sova snart for VI ska upp tidigt for det ar tavling i Cabin john sa jag OCH bea ska och heja pa mammas akare.

hade morgontraning imorse och det gick val inte sadar jattebra, dum som jag ar sa bestamde jag mig for att hoppa 2lutz klockan 6 pa morgonen och jag var inte direkt jattevaken sa jag hamna snett och ramlade rakt pa armbagen sa nu ar jag tbx i ruta 1 med en arm som knappt gar att anvanda LUCKY ME....

haha jag och kathryn gick till biblioteket i dag pa spanskan for att ta ett prov och vi var ganska overtrotta sa vi gar igenom kafeterian och det var ett mote dar och helt plotsligt sa borjar vi asgarva och alla vander sig om och stirrar, haha och dar sa star vi och bara viker oss av garv,vi ba: Mr. Parker smells like strawberry shaving creme ahahahh...!
 i know were kinda craaazy , KATHRYN I LOVE U GURL<3

var helt tomt pa isen i eftermiddags sa da korde jag garnet eftersom jag aker till Jill om 7 dagar:D
det var damernas korta idag oxa och omg, jag vill verklige  att Mao ska vinna,.... haha Fumie Saguri tavlade oxa och hon var ju skeetduktig, jag har typ inte sett henne pa 2 ar och nu ar hon tbx och kor ett felfritt korta + hon ar 28 ar! STARKT!
nu ska jag sova ar verkligen jatte trott!
ZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


jattegammal bild fran en morgontraning i Alta...


SEE YAH<33


Kommentarer
Namn: paulina

ser inte bilden :(

älskar dig!<3

2009-03-28 @ 13:55:09
URL: http://iipren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0