Miles to go

har nyss kollat pa "The Clique" och nu sa sitter jag och smakollar pa CSI, ska nog snart sussa men ar inte direkt trott.
nar ajg vaknade i morse sa var min hals on fire och jag hade varldens huvvevark, gick till skolan anda men Mami hamtade mig tidigt och vi akte och at lunch/middag pa TGIF. MUMMA.
syster och jag trallade ivag till Target for att slosa vara $15 presentkort pa 3 st bocker, tva fran the clique series och sen Miley Cyrus sjalvbiografi: Miles to go , den gick inte att sluta lasa sa medans syster var pa isen sa satt jag och laste ut den, hehe
imorgon blir det PT, far se vad som handar da, min benbit i armen har flyttat sig sa den sticker nastan ut ur armen, TOTALLY GROSS!
nu sa maste jag gora mina armovningar och sen sa ska jag lsaa lite meeera, jag vet NORD! HAHAH
sleep tight

i luv u sis

see yah<33


Kommentarer
Namn: paulina

saknar er så mycket!!



juste, hur gick det med det där ägget som du hade? :P

vad var det som du skulle göra med det? :D

älskar diiig!!!<33

2009-03-17 @ 16:49:03
URL: http://iipren.blogg.se/
Namn: paulina

okej, läste ju det på din blogg att ni skulle ta hand om ett ägg. tyckte att det lät som en rolig grej så jag tog upp det på klassrådet igår & sa att jag tyckte att vi oxå skulle göra de :P hihi.

LOOOVE YOOU!!!!<3

2009-03-18 @ 21:18:37
URL: http://iipren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0