Little miss perfect

sitter och tittar pa Little Miss perfect och jag ska snart duscha.
vaknade vid 12 imorse och blev javligt sur for att mamma och bea inte vackte mig imorse sa dem akte till Cabin John utan mig, how rude!

anyways, at jumbo pretzels till frulle och sen dess sa har jag vart bankad framfor tv.

nej nu maste bea och mamma komma hem , har sa det javla trakigt har hemma!!!

♥i can almost see it
that dream im dreaming but,
there's a voice inside my head sayin'
you'll never reach it.
every step i'm taking
every move I make feels
lost with no direction
my faith is shaking
but I, I gotta keep tryin'
gotta keep my head held high.

See yah<33


Kommentarer
Namn: paulina

SAAKNAR DIIG MED!!!!!!!!!<333

PUSS

2009-03-29 @ 00:45:10
URL: http://iipren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0