I'm so over it!

ligger och softar i sangen och funderar pa att ta ett langt varmt bubbelbad:D mysigt varre!
hade SOL's(nationella proven) imorse i tre timmar men jag var klart pa en timma och en kvart sa jag sov resen av tidden, lektionerna efter det sa tittade vi bara pa filmer sa  soft var det, mamma och syster hamtade upp mig efter skolan och vi gav oss i vag till Dale City, hade feber sa jag lag och sov i bilen istallet for att trana, kom hem ,spelade wii och wii fit och sen sa var jag sugen pa pannkakor sa det var bara stalla sig i koket och borja, MUMMA!!
kom upp till kontoret efter "middagen" ocg mamma var javligt uppretlig, sa jag och systerr utnyttjade det och nu sa sitter hon och klipper musik och ar en aning sur om man sager sa, medans jag och bea vrider oss av garv, visst e vi snalla?!
imorron har jag ingen skola men upp tidigt ska jag iaf, mamma har varit sas duktig och har faktiskt BOKAT TID hos min sjukgymnast(ANTLIGEN:D) men det rakade va kl 7:30 pa morronen pa dan jag hade sovmorron ! gaaah

det var Kayla's sista dag i skolan idag oxa, hon berattade igar att hon ska flytta till Manassas IMORGON sa henne fick jag saga hejda till D:  (Kayla, i'll miss u hun!!!!)
NEJ! nu sa ska jag titta pa ett avsnitt fran The secret life of an american teenager och sen sa ska jag val lasa lite och sen sova=/

ska borja lasa den 4 boken av Den grymma serien The clique nu:D
 NOOORD!! HAHAH

See yah<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0