HAPPY BIRTHDAY!

nar jag stog i duschen imorse sa kom jag pa att varldens basta tjej fyller ar idag!
HAPPY BIRTHDAY AMANDA<33
min lilla angel fyller 14 ar idag:D yay

min dag igar var javligt lang, , gick upp 5:45 for att mata djuren, Stacy och jordan kom och hamtade upp oss vid 7 och vi tranade fran 8-9
Sen sa akte jag,bea,jordan,Courtney och Taylor upp till maryland for att fixa vara grillor hos Mike, LT fick sina nya skridskor monterade, bea fick nya skenor eftersom hennes var typ snea och Mike fixade min vansta skena for den var alldeles for mkt pa inneskar sa nu e dem perfekta:)
Vi kom hem vid 5 tiden och sen sa resten av kvallen sa slappade vi framfor Disneychannel:)
vi gjorde pannkakor oxa men dem var inte sa lyckade, dem gick bara sonder  D=

happy b-day amanda, i love u<33

See yah<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0