Friday night lights

nej men halla!!
just nu sa ligger jag i sangen med datan i knat och har Friday night lights marathon, tranade inte idag eftersom mami har vart i Maryland hela dan med massa akare som testade.

Kom till skolan igar och jag har med mej mitt javla agg som alla andra till Home Ec och da sager Ms Hoelen:no guys we're gonna start the project next week instead, sa tar hon upp mitt agg och kastar det i papperskorgen, ja ba:wtf?! Det tog mej en hel kvall att koka det dar agget och sen mala ett ansikte pa det, GAHHHH!  ANNOYING MUCH?!

      nej men  annars sa har val min dag varit ganska hyffsad, vakande i morse och vandrade i vag till bussen och my god, vad det var varmt ute klockan 6 pa morgonen, yay nu ar varen har:D idrotten var trakig som vanligt, gick runt och snacka med Rachel istallet, sen pa engelskan sa kollade vi pa en as konstig film, vet int ens om jag fattar vad den handlade om, trodde hela tiden att huvudpersonen var en kille men sen sa fick jag veta att det var en tjej HAAH MY BAD!
Kom hem vid tre och spelade Wii Fit och sen dess sa har jag legat i sangen och sloat

ahaha ajuste en rolig grej som hande i dag pa lunchen,
Justin: Heeeey KAAATIE!!
Katie: JUUUSTIN!
Justin: Did u get me my muffin?!
Katie: yeah
Justin:WHAT KIND?
Katie: blueberry
Justin: EWWW, why did u get that for?!
Katie: take it or leave it justin
Justin: YOU BITCH!!!
haha later sakert inte roligt men Justin ar nog den roligaste personen som gar i ett par skor
HEHE
nej nu sa ska jag aterga till Friday Night Lights
See yah<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0