CRAP!

ligger i sangen med feber varldens hosta och ater svenska pannkakor,dricker caprisun, och pratar med Courtney och Kenz medans jag tycker synd om mig sjalv.
Borjade hosta som attans i lordags, men sen pa kvallen sa blev det battre , i gar sa borjade det igen sa da tog jag min lilla andnings maskin sak, men efter det sa blev jag jatteskakig,mitt hjarta gick jattesnabbt och allt borjade snurra, Den saken tar jag ALDRIG igen!
vaknade i morse fortfarande skakig men jag tranade en stund pa morronen sen sa bestamde vi att jag skulle vara hemma fran skolan tills jagg madde battre, sa det blev lite arrenden istallet,
vi bytte bebes skenor i Reston, akte till ikea for lite gott, lamnade mammas bil pa lagning och akte till TjMaxx en snabbis, hittade ett par skeetsnygga svarta pumps dar fran Jessica Simpsons clothing line men sen sa sa mamma att hon hade ett par nastan likadana hemma som hon aldrig andvant, sa dem fick jag:D yaaay
nej nu sa ska jag forsoka sova lite sen sa ska jag lasa den 10nde och sista boken av The Clique..

lagger bilder pa skorna sen


bea kom hem for ca 2 timmar sen och vi har stenat klacken pa grillorna, hon gjorde ett rott hjarta med vit outlining och jag gjorde tre st blommor :)
So damn beautiful!

min ar langst fram:)

See yah<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0