wannabe what?!

sitter just nu inne pa kontoret och har precis kollat klart pa CSI:Miami,mamma bea och stoffe ar i fredericksburg idag sa jag fick ta bussen hem, usch vad det var kallt att ga hem assa!!! gaah mina tar var som isbitar men det kanske berodde pa att jag hade flip flops pa mig HAHA

nar bea kom hem fran San Diego sa tog hon med sig alla"The Clique" bockerna, sa just nu sa sitter jag och laser den tredje boken - revenge of the wannabes!  Serien ar helt grym!
Imorron ar det SOL's i skolan, inte ngt jag ser i fram emot men jag far iaf Torsdagen av! YIHUUU
nej nu sa ska jag faktiskt ga och gosa med min supersota hund Coco


See yah<33



Kommentarer
Namn: Anonym

Vad är SOL´s?

2009-03-11 @ 15:33:24
Namn: Felicia

ungefar som Nationella proven fast svarare:p

kram

2009-03-12 @ 00:11:38
URL: http://feliciaaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0