Ben Buse gördüm şişman:D

har precis atit middag, det blev nan slags kycklingsgryta med ris MUMMA!efterratt blev det oxa, enn Oreo cake, delicious!

tranade vid 12 i morse i Dale City, var bara pa i 30 min dock, smart som jag e' ramlade jag pa en ENKEL SALCHOW och slog i armen haha, japp THATS ME!
bebe behovde montera sina nya grillor sa under tisen sa tog vi en fika pa IKEA och sen sa akte vi hem, ja det var nog min  dag.
just nu sa ligger jag i min skona sang och kollar pa CSI, funderar pa att spela lite Wii Fit men jag vet inte om min kropp haller med:p
pratade med Jill idag oxa, hon ar uppe i 29 palms med Mike, han aker till Irak pa torsdag och han komme rhem igen i Nov.
Igar sa var at vi middag pa Ruth's Chris, restaurangen ligger i mitten av D.C. nara Vita huset, och den den ligger pa taket av en byggnad och det ar glas vaggar sa man hade utsikt over HELA D.C. skit fint, maten var oxa asgooood!gaah det ar min nya favvo restaurang helt klart.
nej nu sa ska jag kolla pa despa!
GOD NATT


see yah<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0