090324

klockan ringde vid 6 imorse och jag hosta som fan sa det var bara att ga och lagga sig igen, vakande senare vid 12 och jag gjorde pannkakor till bea och mig, delicious!
annars sa har jag inte gjort natt speciellt, ville trana men fick inte for mamma, grrrr.  men forhoppningsvis sa e jag fit for fight imorgon.
10 dar kvars tills det ar SPRING BREAK  vilket betyder att jag kommer fa traffa jill och Julie och jag kommer fa ha lektioner med the fabulous John och YAAAAAYYYY IM SO EXCITED!  hoppas bara att min arm ar battre tills dess
nej nu sa ska jag hoppa in i duschen och sen sa ska jag lasa

vaffel dagen ar det ju imorron oxa:)
see yah<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0