nu ar jordan i Cali...

just nu sa sitter jag och vanessa uppe pa kontoret och jag ska snart sova for jag har morgontraning.
har inte bliggat pa ett tag men i lordags sa vaknade jag kl 8 och foljde med mamma upp till charlottesville dar det var tavling. erika vann 2 guld, sarah kom 4, jordan 5a, taylor 4a, cami och katie kom bada 3! mamma var sa stolt!
nar jag kom hem sa stadade jag hela mitt rum medans mamma och joel  var pa middag. vid  12 sa kom Vanessa och hennes familj! gudd vad det var kul att se henne swigen!!
vakande kl 10 imorse och hade amerikanska pannkakor med jordgubbar:)
spelade wii fit i ca 2 timmar sen sa spelade vi lite fotboll och vid 1 sa la vi oss pa bryggan och sola, det var sjukt varmt.
resten av dagen sa korde vi fyrhjulingen i skogen och i kvall sa hoppade jag, vanessa och william i sjon och badade, det var jattevarmt!!

godnatt

<3

??

VI filmade ocksa nar vi var ute i skogen med fyrhjulingen och vi forsokte backa hahah det var skit kul. kanske lagger upp videos imorgon

XOXO


Kommentarer
Namn: Anonym

hehhe vanessas kompis:

HAHA vanessa är söööt(L)

2009-07-02 @ 00:01:20

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0