you said what now?

imorse nar jag vakande upp sa var sangen tom, ingen coco, ingen KC och framforalls INGEN BEA!
nej den lilla skitungen bestamde sig for att aka till solstaten californien! snart sa ar det ju min tur ocksa sa jag ska inte klaga!

hade ingen speciell dag, gjorde klart min rosa fluffiga kudde i home ec, jattenojd blev jag,
fick min Catsuit av somerskan idag ocksa, den blev jattebra, nu sa saka jag bara blinga den lite sa blir den en catsuit a' la Felicia haha skojj.
tog en svang forbi IKEA pa vagen hem ocksa, vi kopte skorpor!!! sa gott!

tog ett laangt bad nar jag kom hem, smsade med Kayla, Kathryn, amanda och courtney men jag somnade i badkaret sa nar jag vaknade upp sa hade jag typ 45 sms! haha
pratade med min alskade van vanessa ocksa pa Facebook, om nagra timmar sa sitter hon pa ett flygplan pavag till NY, pa Lordag sa ska hon och hennes mamma+ syster komma forbi varat hus och dar ska dem bo i en vecka?
ska bli helt sjukt kul! har saknat henne sa himla mkt, kommer att ha sa mycket att prata om!!!

nej nu sa maste jag sova!

min älsklings tjej<3


Felicia Erika Blom


har ar dina bilder som du bad om paulina:)

XOXO


Kommentarer
Namn: paulina

åh kolla!! :D

tack<3 nu blir jag toppen glad:D:D:D

yeeaaah!

älskar dig gumman

2009-06-16 @ 15:32:34
URL: http://iipren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0