LLFU

hola amigas!
ligger i victorias sang och laser massa bloggar medans jag tittar pa vanessa som spelar wii fit HA HA HA! hon ser helt hysterisk ut!

hade morgontraning imorse vilket gick jattebra, var en aning trott men jag piggade pa mig sa fort jag kom pa isen.
nar jag kom hem sa slangde jag pa mig bikinin och gick ner till vattnet dar vanesssa och CJ lag och flot.
krashade i baddsoffan vid 3 och vakande upp 3 timmar senare da gick jag och vistoria ut med CJ och red en savng, hade sjukt ont i ryggen efter som jag blev avkastad av jack igar da han blev radd for ngt..
aja nej nu sa ska jag vara lite social och hjalpa Vanessa med sin blogg

i mandags

vanessa&william


japp dart har vi da snyggingen sjalv:p hahah


XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0