062309

hej hej
har inte bloggat pa aratal men iaf igar sa badade vi mest hela dagen, vid 4 sa akte jag och victoria med mamma in till stafford medans Vanessa var och tranade i fredericksburg.
jag kopte ett nytt traningslinne inne pa TjMaxx och ett svart roxy linne fick ocksa folja med hem. victoria kopte varldens snyggaste skor for ca $40 . vi satt och fikade pa paneras i 2 timmmar innan vi hamtade upp Marina och vanessa i fredericksburg kl 8.
pa kvallen sa kollade vi pa den nya serien Make it or Break it och sen efter det sa var det ett nytt avsnitt av Secter life of the american teenager=D

Vaknade imorse vi 11 och slangde pa mig bikinin, lag och flot i vattnet pa en flytmadrass i timmar sen sa gjorde jag mig iording for traningen, kom till stafford och traffiken var helt galen, stod verkligen still sa vi tog en vanda pa Tjmaxx snabbt och akte sedan hem for att bada mer. har verkligen fatt jattemkt farg idag=D
just nu sa sitter jag och argumenterar med Tanner om outerbanks ligger i NC eller Australien! haha det gar valdigt bra for mig:p

skorna som Victoria kopte

XOXO

Kommentarer
Namn: JOSEFIN

Är Vanessa från sverige? :)

2009-06-24 @ 10:12:52
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se/
Namn: Felicia

josefin: japp Vanessa ar fran sverige, hon bor i goteborg och hon ar har pa semester med sin familj:p



KRAM

2009-06-24 @ 20:14:54
URL: http://feliciaaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0