3 dagar kvar vanessa=D

har precis lagt pa luren pa syster, den lilla skiten ar jatteglad for om ca 2 timmar sa ska hon och jill kora till SD Airport och hamta upp LINA!! GAHHH jag vill ocksa vara dar!!

idag sa hade jag exams i Geografi och Engelska, tittade bara pa film i engelskan dock  haha, hade halv dag sa jag slutade kl 11:30.
mamma och jordan hamtade upp mig, (den muppen har redan fatt sommarlov!!) och vi akte in till Potomac Mills och shoppade loss pa A&F, dem hade REA  sa nastan allt gick for $4.99!!
akte darifran med en gron t-shirt med blommor och sen ett bar vita korta shorts.
blev lunch/middag pa IKEA , dar jag at en buffalo chicken wrap! den var sa himla god.

sen dess sa har jag varit hemma, har suttit i telen med bade Courtney och Kathryn i flera timmar nu, mitt ora ar stekhett efter telefonen -D

Imorgon sa ar det SISTA dagen i skolan sen sa ar det SOMMARLOV som galler for mig!
har bade matte och NO exams dock men jag klarar mig nog, slutar iaf kl 11:30
senare pa kvallen sa har Jordan fest, hon och hennes bror har bjudit over 150 st! kommer bli helt sjukt kul!

nej nu ar klockan alldeles for mkt for mina ogon, GODNATT!

Dagens outfit
jeans- TjMaxx
Linne- Abercrombie
vit troja- systers XD (tack for lanet:p)

nya klader=D

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0