dreams are todays questions for tomorrows answers

haller just nu pa att bestamma mig om vad jag ska ha pa mig imorgon
herregud, det ligger klader over hela mitt rum sa det kanske ar bast att jag stadar:~)

idag sa gjorde jag klart min kudde till bea i Home Ec. sen sa borjade jag pa min cerisrosa fluffiga kudde till mitt rum:)
blev sjukt frustrerad i matten idag, vi haller pa med ett grupp projekt och i min grupp sa ar dej jag, Danet och Daniel.
jag och Danet gor alltihopa medans daniel bara sitter dar och gor ingenting, det enda han har gjort ar  att skrivia ner 6 fragor utan svar, mendans jag och Danet har gjort 20 var MED svar, en gameboard, tarningar flashcards och massa tokens! saken ar den att om inte han gor klart det nar imorgon sa kommer vi ALLA fa ett F (IG). Danet blev sa himla forbannad sa hon satt och skrek pa honom i 40 minuter och kallade honom det ena och det andra.

traningen gick otroligt bra akta program flera ganger. kan inte vanta tills den 19!!! wohoo

imorgon sa ska jag till Kings dominion med Sami, kommer bli sjukt kul, hennes mamma hamtar oss fran skolan kl 11 sa det kommer bli soft! sover hos henne ocksa och sen pa lordag sa har Tanyas syster Graduation party sa da ska vi dit.

Made by:ME!
HAH

XOXO


Kommentarer
Namn: vanessa

haha vilken fin kudde!



hoppas du haft en bra dag

kram <33

2009-06-14 @ 17:34:11
URL: http://voodoovnik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0