GLAD MIDSOMMAR!!!

vill bara borja med at saga R.I.P till Rashawns 5-ariga bror som dog i onsdags...

ojda,har inte bloggat pa nastan tva dar nu! tiden gar fort nar man har roligt=D
igar sa hade jag sista dagen i skolan, var helt sjukt skont, hade tva exams, NOn var jatte svart men matten var jatte latt, var klar med det innan provet borjade, LITERALLY!
 jag och massa andra drog hem till Jordan efter skolan och vi hjalpte henne med att forbereda for hennes party.
alla var sa himla trotta vid 5 sa jag och 7 stycken andra la oss i Rodmans( jordans bror) sang och kollade igenom Yearbooken och sen sa somna vi alla  och vakande efter  en timma
vid 7 sa kom allt folk, hade verkligen jattekul, dansade med Doobie.Xavier, tanner och katie hela kvallen.

mamma kom och hamtade upp mig och K pa kvallen och nar vi kom hem sa krashade vi i sangen med kladerna pa.
blev pannkakor till frukost och senare en smoothie och nu sa har hon precis akt hem, kanske ska till Hugo's senare ikvall men vi far se hur det blir med det.

iiiihhhhhh, imorgon kvall sa kommer Vanessa och hennes familj hit, dem ar redan i NY men dom ska bo hos oss i en vecka! ska bli grymt kul, har saknat henne jattemycket<3

love you girl<3


XOXO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0