what to do what to do?

ar antligen hemma efter en lang men rolig helg.
har inte bloggat sen i torsdags sa har kommer en snabb uppdatering.

Fredag: hade halv dag i skolan och vid 11 sa akte jag och Sami till Kings dominion( ungefar som gronan) hade verkligen jattekul! akte "frittfall" som var 90 m hogt!

Lordag: vaknade upp hos sami, vi kollade pa "dont forget the lyrics!" och sne vid 2 som kom mamma och hamtade mig. var hemma i ca 2 tiommar och sen sa akte jag till Tanya.
hennes syrra tog precis studenten sa hon hade fest, det var skitkul, C och K var ocksa dar, hah jag och Tanya var ute och akte pa hennes fyrhjuling i skogen inatt och hjulen fastnade nar vi skulle aka over ett trad sa dar stog vi i en timma och forsokte fa over den, haha det var jatte lerigt och jag ramlade!
det var fireworks ocksa men saken ramlade sa det borjade explodera at alla hall, jag tess och C blev traffade! det gjorde sa jadrans ont!!

Idag: Vaknade hos Tanya och mamma hamtade mig vid 11, vi akte och hamtade upp Jordan sen sa drog vi till Dale City for traning. det gick verkligen jatte daligt i borjan men i slutet gick det mycket battre!
akte till Borders efter traningen och bea kopte tva STORA bocker for SATs och jag kopte tva par shorts och en tranings topp pa Target.
Nu sa ska jag ut och lasa Intouch och Us Weekly i solen.

XOXO

Kommentarer
Namn: paulina

fler bilder fellie;)

jag saknar dig så det gör ont, på riktigt!

jag älskar dig!<3 & hoppas att vi ses snart!

pussåkram

2009-06-15 @ 00:24:30
URL: http://ii

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0