sol&bad

har precis vaknat upp och nu sa sitter jag ute pa verandan med marina och Vanessa, det ar ca 24 grader redan och kl ar bara 10:30!! =D
                                    
                                                                         Sa har pigg ar jag pa morgonen xD
                                            
                                      
nar jag vaknade imorse sa var jag asglad, inte undra pa, jag ska ju dra till Cali imorgon och traffa LINA!!!
=D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D  =D =D =D =D

XOXO

Kommentarer
Namn: Bea

vadå i morgon? du kommer väl på måndag?

2009-06-26 @ 07:00:09
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0