R.I.P Micahel Jackson

sitter uppe pa kontoret med Vanessa, victoria och william och kollar pa Krilleboi. haha sjukt roligt!
 idag nar jag var pavag till traningen sa spelade varenda radiokanal michael jackson latar, och senare sa fick vi reda pa att han hade fatt en hjartattack och han dog! R.I.P

nu pa kvallen sa har vi bara legat i vara sangar och chillat, vi skulle har gjort smore's men vi alla var for trotta sa vi skot upp det till helgen istallet. 
 a juste!!! nar vi satt och at middag pa verandan sa kom en MEGASTOR  kackerlacka och krop vid vara ben, alla blev asradda och borjade skrika! det var sa himla ackligt!!

nej nu sa ska jag avsluta min konversation men kathryn och Tanner<3 sa jag kan fa sova.
GODNATT.


XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0