lilla sjuklingen

hej hej hej hej!!
ligger har i sangen och snuvar och hostar med massa halstabletter, jag har namligen fatt nojet att bli sjuk vettu!  lucky me

idag sa har jag vart i potomac mills nastan hela dagen och shoppat, vick med mig ett vinrott linne med knappar hem fram abercrombie&fitch. fikade pa Auntie anne's med vanessa medans mamma och dem andra var inne pa ralph lauren. gott gott.
kom hem och bytte om till bikini och jag, william och vanessa hoppade i sjon, grillade smore's ocksa! sa sjukt gott, hade jordgubbs marsmallows sa det blev annu godare, han dock bara sitta dar i 5 minuter innan en thunderstorm kom och det borjade blixtra och osregna.
blev nastan ifrantagen min mobil idag for jag hade smsat nonstop hela dagen och mamma tyckte det var nonchalant eller otrevligt hoho , so sorry!!

nej nu sa ska jag sova
godnatten!

XOXO 



blev lite andrade planer, aker till Cali pa mandag i stallet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0