Im gonna miss you<3

nu sa ar jag ar fardigpackad och skittrott och ska upp om 5 timma sa nu blir det speedi gonzalez har;)

vaknade imorse kl 9 med varldens migran och snuva, sa jag gick och la mig igen medans dem andra akte in till D.C.
blev vackt vid 2 av ett sms fran bastavan, sa henne lag jag och snackade med hela dagen lang, pratade med Tanner pa telen ett tag ocksa men han tyckte att tvspelet var mer interessant an mig sa jag la pa luren=]
vid 7 sa kom resten av familjen hem,  nagra drog vidare till Kimberly och Fran, men william loch vanessa stannade hemma for att halla mig sallskap:-)

nu pa kvallen sa har jag sprungit runt i huset som en galning pa jakt efter saker som jag behover for imorgon, hittade min bikini i tvattstugan efter ca 3 timmars letande hahah.

godnatt


.XOXO

Vanessa-herregud, jag vet inte ens var jag ska borja, finns inte ens ord som kan beskriva hur mycket du betyder for mig.
den har veckan med dig  har varit helt underbar! jo visst vi har mest varit fast har hemma men pa nagot satt sa har du alltid hittat pa natt att gora.
just nu sa sitter jag har och har angest, jag vill inte aka imorgon, JAG VILL BARA INTE! jag vill stanna har med dig!

men sen igen vi ses ju om 2 manader igen eller hur! HAHA du maste overtala din mamma, du maste!!!

Kommentarer
Namn: vanessa

Felicia gumman !!!!!

vet du hur mkt jag kommer sakna dej elr ? :O helt sjuk veckan med dej har varit bast och jag vill inte att du ska aaka i morron !!!

ja ska overtala mamma ! :D hahahah



jag alskar dej overdrivet mycket och du har en stooor plats i mitt hjarta, ha det sa himla bra nu i kalofonien men tank pa att ja kommer tanka pa deej mkt i sommar <33333333

2009-06-29 @ 05:49:21
URL: http://vanessaprybil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0