i'll rock ur sox!


fort sa vill jag bara borja med att saga GRATTIS till min kusin EVELINA som tog studenten for nagra dagar sen, ar sjukt stolt over dig och jag saknar dig enormt!

Evelina till hoger.(bild fran FB)


skulle haft morgontraning imorse men jag harde migran och feber sa jag sov i bilen i stallet.
i geografin sa dekorerade jag, Nathan och Kim en tarta for History night som var idag, carlos skulle ha hjalpt till men han satt och at alla skittles och chocolate chips i stallet.
mamma hamtade mig vid 2 och sen sa blev hon sur for att jag inte hade sagt till henne om history night, och eftersom man far extra credit om man gar sa tvingade hon mig. hade sjukt kul anda, D forlorade ett vad till mig, amanda och sami sa vi kastade pajer i hans ansikte=) kul kul.
 nu sa ska jag ta och sova
GODNATT

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0