i love crossing that line you call the limit;)

har hallt pa med ett projekt anda sen halv 8 och nu ar klockan 11, maste nanna men eftersom jag inte bloggade igar sa tankte jag gora en snabb uppdatering.

Sondag- hade morgontraning i Dale vilket gick otroligt bra, rakade dock falla stackars Sarah sa hon slog i huvvet, Duktigt! har lart mig at Jordan vettu=]
kom hem och kollade pa 3 avsnitt av LOST( i am freakin' obsessed!!) sen sa gick vi ner till varan lilla sjo och grillade marshmallows och gjorde smorse's, Jim& marika kom ocksa, men efter ett tag sa drog jag och syster upp mot huster och vi kollade pa Obsessed! den var jattebra men vi trodde att den skulle vara lite laskig men icke sa nicke=/

Idag- forsov mig 10 minuter sa jag fick springa till bussen, hann precis=]
spran 2 km pa idrotten, det hade regnat sa graset var blott och jatte halt, haha jag och Amanda kom vid ett horn och vi skulle svanga och smart som jag ar sa halkar jag rakt framfor Mrs. Jones och jag fastnade med mitt ben i Amandas sa hon ramlade ocksa, haha dar lag vi pa marken och vek oss av skratt och Mrs jones skratta sa hon tjot! HAHAH, jag ar sa himla smidig!
blev sjukt sur pa min geografi larare, eftersom jag inte hade vart i skolan forra veckan sa ringde vi till skolan sa att dem kunde lagga alla mina uppgifter pa kontoret sa vi kunde svanga forbi och hamta upp dem, men Mrs Doyle hade glomt att beratta for mig att vi hade ett projekt att gora som ska vara klart imorgon(Tis) men om man lamnade in den i fredags sa fick man 25 poang extra credit och om man lamnade in den idag sa fick man 10 poang extra credit, sa alla gjorde de utom jag for jag visste inte det!! gaah blev sa himla irriterad, sa nar jag kom hem nu ikvall sa satt jag i 2 timmar for att gora klart det dar projektet  sa bra som mojligt sa jag kan fa LITE extra credit iaf!


me&Coco i sondags

i eftermiddags utan for ishallen

finaste minen;)


we come from a crazzzyy family =]

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0